fredag 8. oktober 2010

Min bitte lille Zink-by..

Min lille zinkby har vokst.




De nyeste tilskuddene kommer fra Bohus. De er riktig nok ikke så fine i zinken som Walter & Co sine, men prisen var veldig fin i forhold ;)



Store og flotte lyser de vakkert opp på skatollet jeg kjøpte på brukthandelen i sommer (som enda ikke har fått knotter).

 

Nå tenkte jeg at byen skulle få noen nye hus - denne gangen fra W&Co... bare å skynde seg før det blir utsolgt!!


På meg er det jobbhelg!
Dere får ha ei super helg alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. Hmm..fant du zink hus da vi var på damenes aften? Inger Lise leita sånn etter de men fant ikke :) Gleder oss og til vi blir ferdige på BB :) Får gjort masse denne uka, men helt ferdig blir vi ikke.. Men som jeg gleder meg til nytt gulv! Hurra:))

    SvarSlett
  2. Hei Havets Datter:)

    Du kan tro vi ble glad når vi fant bloggen din:) Så mye inspirasjon vet du! Nydelige bilder:) For noen flotte zink-hus! Vi blir så glad:) La oss til som følger med en gang, så vi ble din følger nummer 50:) Håper det går bra:) Vi setter veldig stor pris på nye følgere, så hvis du vil legge deg til får du to glade tvillinger:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.