søndag 3. oktober 2010

Tips!! Vindusvask...

..er nå blitt en lek!!
For noen dager siden leste jeg et tips i en blogg om disse klutene fra Nille.
Vindusvask er ikke min sterke side, så det var verdt svimlende 49.50 for å se om de virkelig funket så bra ;)
OG DET GJORDE DE!!!!

1. Vri opp den tykke kluten i lunkent vann og bearbeid flaten som skal rengjøres.
2. Tørk så av restfuktigheten med den tynne glasskluten.
VIPS, skinnende rene vinduer uten skjolder!!
LØP OG KJØP :)
***
Nå skal jeg ut å gå kveldstur sammen med lillesøster :)
Tuddeluuuu...

4 kommentarer:

  1. Alle tips som kan lette ultrakjedelige arbeidsoppgaver er hjertelig velkomne - så tusen takk! ;0) Håper kveldsturen var fin! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. ser man det! verdt et forsøk da ja :D kanskje jeg skulle kjøpt en slik.. har en mengde vinduer som skulle vært vasket ;)

    god søndag :)

    SvarSlett
  3. Ikke så stor på vindusvask, men burde nok prøve disse :) Er så kjedelig å vaske vinduer her i huset,halvparten av vinduene er punkterte og virker like skitne etter vask....
    :))

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.