mandag 25. mai 2009

Beklager kjære Finn.no dame!!

Jeg har en tendens til å "karre" meg litt fort opp... Finn.no damen hadde visst bare misforstått litt ang. betalingssystemet ... Kandelaberen er på tur til meg den *flau*
Er vel ikke annet å si enn at jeg kanskje bør jekke meg ned noen hakk og ikke tro det værste med èn gang!!

Slettet like godt innlegget under så ikke mine nye besøkende ser for en hissigpropp jeg er *enda mer flau*

Ellers har vi hatt ei super helg i Ålesund! Skal vise noen bilder i morra..

Nå skal jeg legge opp noen masker på strikkinga før jeg hopper til køys.

Nattinatt :o)

3 kommentarer:

  1. Hehe...nå ler jeg;)
    Det var da enda godt!

    Ha en fin og rolig dag;)
    Anita

    SvarSlett
  2. Det var bra det ordnet seg. :) Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  3. Den gikk jeg glipp av! hehe..Må hisse oss litt av og til!! Godt det ordet seg ihvertfall:) kos deg med strikkingen:)

    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.