fredag 15. mai 2009

Klokka er nå...


04.35 og her sitter jeg -smal i øynene... Bildet er tatt ut vinduet i skrivende stund.

Har drukket et par Baileys og diktet sang til min venninne som skal gifte seg neste lørdag. Jeg skal være forlover, og bare tanken på å måtte holde en tale får meg til å bli kvalm og svett!
Men nå er jeg temmelig fornøyd med meg selv!! Syns den ble riktig BRA, og den trenger kun litt finpussing i morra. Så nå kan jeg glede meg til fredag når jeg og min kjære skal reise til Ålesund..
Som dere ser blir det en FIN dag her...og den får jeg ikke mye ut av kjenner jeg meg selv rett! Er vel trøtt som en dupp i morra, og sover garantert bort hele formiddagen.. MEN - så lenge sangen er i boks og jeg slipper å tale gjør det INGEN TING :D
God natt/morgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.