lørdag 30. mai 2009

FamilieKosDag

Idag har vi vært på tur. Vi kjørte til Leknes for å besøke min lillebror & samboer. Asora fikk også sine første sko i dag. Det var jammen ikke mye de hadde å tilby min lille prinsesse..men valget fallt på disse. Hadde lyst på hvite, men alle var jo rosa (og ikke minst tunge og stive) og full av stasj.

Å si at dette var hennes første sko var kanskje ikke helt sant når jeg tenker meg om... Dere kan jo selv bedømme..hehe..

Disse passer henne ikke enda, men vi prøver stadig. Nå må hun bare lære seg å gå...det er ikke skoene det står på i alle fall ;o)



Til min lillebror kom også lillesøster & samboer + datteren hans. De hadde med kaker..nam nam. Etter en koselig dag med mye lek, skravling, kaffe, eplekake/is, sjokoladekake & muffins måtte vi begi oss på hjemturen. Det har vært et rart vær de siste dagene! Kuling-regn-sol..alt dette om hverandre. Tok disse bildene med mobil. Ganske spesiellt lys! Lofoten er jammen FLOTT (selv om det godt kunne blitt sommer nå!!)



Jett hva jeg skal!?? STRIKKE...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.