fredag 18. desember 2009

Mer fra Bruka

I dag fant jeg ut det var på tide med en bytur, så litt utpå dagen la jeg i vei. (èn time å kjøre)
Og det var jo bra, for det ble nok en skål fra Bruka på meg *lykke*
På nyåret får de inn mer i denne serien og da blir det mer i samlingen min :)
Tenkte jeg skulle finne meg nye klær, men det var virkelig ikke min kles-handle-dag i dag så det ble bare en tunika...
Møtte en venninne jeg ikke ser så ofte lenger, og vi var på kafe og skravlet og koste oss.
Nå skal jeg finne senga for jeg skal på jobb i morgen tidlig!
God helg alle sammen ;)

2 kommentarer:

  1. Bruka har så mange flotte skåler! :)
    Jeg har vært på kveldsåpent på Sortland og fikk kjøpt meg litt klær, og de siste gavene! :)

    SvarSlett
  2. Mange flotte skåler:o) Jeg har en til "gotteri" og hadde en som sto "dip" på, men den var jeg så uheldig å knuse:o(
    Ha en flott ferie:o)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.