tirsdag 8. desember 2009

Mr. Hickup

Emil fikk skikkelig hikke i kveld. Jeg satt litt i min egen verden, og hørte ikke helt etter når han snakket til meg. Plutselig lå han ved siden av meg på sofan slik som dette:

Jeg lurte på hva i alle dager han holdt på med??
"Jeg sier det jo mamma... jeg har sett på barne-tv at hikken går bort hvis man legger seg ned, løfter èn fot i lufta og balanserer en skje (??) på panna.."
- Jaha?? *LATTERKRAMPE*
~~~~~~~~~~
I morgen kommer takstmannen til oss. Endelig begynner det å skje litt her i gården ;)
Forteller mer om det en annen dag, nå kaller loppekassa!! Søvn er en mangelvare!!
PS: Hikken forsvant faktisk!

5 kommentarer:

  1. hehe søt han var! Trikset er vel helst det at må du konsentrere deg hardt om noe helt annet, og gjerne flere ting på en gang.. Så slapper du av i de musklene som forårsaker hikke ;)

    Spennende med takstmann da! Håper dere får en god taksering! :) *klem idun*

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!! :-)
    Jeg har ikke prøvd den enda... har heller ikke hørt noen som har brukt den.. så jeg har store forhåpninger til den altså :-)
    Ble kjøpt på MEKK til 1200,- det syns jeg var nesten gitt vekk :-)

    SvarSlett
  3. mr Hickup = herlig!
    Takk for godt tips! ;)

    Koser oss fortsatt sørpå
    (godt å høre vi er litt savnet der hjemme.. kommer hjem engang på nyåret..)!

    Lykke til med alle spennende prosjekter dere har på gang!

    Go' klem
    (miss you 2 - take care)!

    SvarSlett
  4. Ja, er jo det som er at det blir lunere og mere hjemmekoselig med et teppe under salongbordet. Vi hadde det tidligere, men da guttene kom hjem fra sykehuset ble de så snørrete og vi var redde for allergi osv pga alt som hadde skjedd at vi fjernet alt. Nå er de jo store og sterke gutter så det er mulig vi må investere i nytt teppe! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.