torsdag 3. desember 2009

Sommerens og høstens prosjekt...

...kunne straks vært ferdig! Her har jeg slitt meg gjennom millioner (muligens trillioner) av masker, runde etter runde og med til tider plastret pekefinger! Jeg er nå inne i siste runde - dvs. at jeg har den siste halve foten på tightsen igjen...og det har jeg ganske sikkert ikke nok garn til.
OG..
garnet er gått ut :(( *vræl*
Kjente jeg ble irritert på den stakkar dama i garnbutikken da hun fåreslo jeg kunne "legge inn noen striper", eller "rekke opp DEN ANDRE foten-og ett-eller-annet-jeg-ikke-gadd-å-høre" :((

GRRRR.. noe så irriterende!!
Lena?? Har du lilla Stork-garn i "butikken" din?


4 kommentarer:

  1. Så utrolig irriterende! Håper du får tak i garn!! Hva er fargekoden? Jeg kan sjekke her om de har noe?

    SvarSlett
  2. Dessverre, har bare hvit, gul og rosa stork :)
    Sjekk andre garnbutikker !!! Ring rundt !

    SvarSlett
  3. Tuuuuuuusen takk! ;)

    Håper dere har en flott andre søndag i advent!

    SvarSlett
  4. Det ligger en liten ting til deg på bloggen min! :=

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.