torsdag 18. mars 2010

Er det ikke vanlig å svare???

Jeg har lenge lurt på hvilket spisebord jeg skal velge.
Det er jo så innmari mye å velge i, og det varierer mye i pris - alt etter som.
Jeg har vurdert Norden fra IKEA .
Men nå kjenner jeg at jeg har tenkt meg lei på det!

Dette bildet er lånt fra Riviera Maison,
og jeg kjenner at dette er mer likt det jeg vil ha.
~~~~
Jeg har lett litt på Finn.no for å se om jeg kunne finne noe som kanskje kunne ligne det jeg vil ha, eller eventuelt pusses opp til å bli det.
Jeg fant et som var av interesse og skrev en mail for å høre om det var solgt.
Dagene gikk og jeg fikk ikke svar, så derfor sendte jeg en sms.
Nå er det gått enda flere dager og jeg har fortsatt ikke hørt noe.
Kan jo selvfølgelig ringe å spørre... men jeg syns nesten det er litt ekkelt å mase slik!
Jeg har jo sendt mail og sms - da går det vel an å svare på om det er solgt eller ikke!?!
Syns ikke dere det??



3 kommentarer:

  1. Jeg syns Nordenbordet er kjempefint jeg. Jeg kunne gjerne tenkt meg det selv. Angående selgere på finn, ja det er mange som ikke svarer, noe som er irriterende da de først legger ut en annonse må de da svare. Jeg har hatt mange annonser inne selv, å jeg svarer da alle, det er da ren høffelighet. I allefall i mitt hode!

    SvarSlett
  2. Enig megd deg om å svare...jeg liker litt unike ting som ikke er masseprodusert, men jeg må si jeg faller forkjedebutikk varer.
    jeg har vært på sykehuset ---så formen er ikke helt god men jeg sendte over adressen din til Ciro i går. Og gled deg !! masse nydelige ting er kommet inn !!

    Klem

    SvarSlett
  3. Man burde svare ja, men dessverre ikke alle som gjør det. :( Mulig mailen går til junkmail, men sms gjør ikke det. Dårlig gjort er det uansett!

    Så flink Asora er til å gå på ski! :D

    Ha en flott søndagsettermiddag. ♥

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.