onsdag 3. mars 2010

Vårt nye hjem..

Her er huset vi skal kjøpe og totalrennovere.

Det er som sagt mitt barndomshjem, og har uheldigvis bare stått der å forfallt de senere årene.

Det skal bygges både ut og opp, og jeg tror det blir SUPERT når det blir ferdig :)







Når jeg ser andre veien fra der det første bildet er tatt, ser det ut som på bildet under :)

Mmmmmm...deilig havlukt.. Måtte bare ta meg en tur dit i dag.



Og fra det ene stuevinduet ser vi rett ned på flytebrygga. Der ligger båten til pappa (den største).

Ååååh...som jeg elsker dette stedet :)))





Stuen og badet fikset mamma og pappa da jeg var liten, men på loftet er det ikke gjort mer enn å tapetsere og male. Gamle tregulv som er skjev og skakk er det mye sjarm i spør du meg, så det er NULL problem!


Og for ikke å snakke om de gamle dørene. Det er kun på loftet de ikke er fjernet, og det er jeg veldig glad for!!!

:))





13 kommentarer:

  1. For et flott hus på et vakkert sted(har vært der)=))
    Lisbeth

    SvarSlett
  2. Åååå det blir sååå spennende for dere !!
    Veldig fint !

    SvarSlett
  3. Det huset så utrolig koselig ut, blir sikkerten lite skatt når dere får ordnet litt.. Den utsikta er jeg misunnelig på , så utrolig deilig å ha havlukta rett utenfor huset !!

    Ha ei fin uke !!

    *maren*

    SvarSlett
  4. Det blir nok helt supert når dere blir ferdige! Blir spennende å følge med.

    KLEM

    SvarSlett
  5. For et vakkert hus, også i vakreste Lofoten da. Det er så fint der ute. :) Må nok følge med på oppussingen når den tid kommer, for dette tror jeg kan bli fint :) (eller det ER det jo allerede.. hehe)

    Artig at den lekre bloggen din har hatt navnet Karina Ballerina, jeg pleier selv å få det tilnavnet rett som det er :)

    Klem fra Karina

    SvarSlett
  6. for et nydelig sted!! Og det blir nok et fantastisk hus når du er ferdig tenker jeg ;) Ønsker deg en fin dag!! :) *klem idun*

    SvarSlett
  7. Nydelig flott plass!
    Huset kommer til å bli kjempefint ;)
    Gleder meg til å følge med.
    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  8. Hei, kom innom din blogg på min bloggrunde i dag=) Må bare kommentere huset dere har overtatt, det ser nydlig ut. Lykke til med renovering og alt som hører med.

    SvarSlett
  9. Hei!!
    Fant deg på runden idag:) Så moro at dere skal overta barndoms hjemmet da! Blir jo flott å lage minner for dine barn der du har dine minner fra:)
    Koselig blogg du har også:) Gleder meg til å følge med på hvordan det går med huset!!
    Legger meg til som følger:)
    Ha en fortsatt flott søndag:)
    Klem MOna

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Kjøkkenet vårt er fra IKEA! :)
    Vi er kjempefornøyde. Vi har også hvitevarer fra ikea, men blandebatteri og vask kjøpte vi på rørleggerforretning! :)

    SvarSlett
  11. Heisann karina !!

    Ville fortelle deg at du er den heldige vinner av ett gavekoprt på 1000 kr.
    send meg en mail :)

    Gratulere din heldiggris...har funnet masse fint der :)

    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer masse med gavekortet!!!

    Varm klem;o)

    SvarSlett
  13. Lekkert sted! Håper du får en god helg. :)

    Vi skal forresten ikke ha utleiedel i huset vårt. Alt skal bli vårt, og det blir så herlig! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.