mandag 29. mars 2010

Knappesamling.

Jeg samler på knapper. Samlingen er ikke så stor, men den øker litt for hver gang jeg rydder i kleskapene.
Nå når jeg ryddet i barndomshjemmet mitt økte den ganske kraftig på et par dager ;)


Men hva skal man bruke dem til??
Noen som har gode forslag?


Det er fint å sortere dem etter farger å ha dem på glass.



Nå skal jeg strikke litt. Dette skal bli knestrømper - hvis de blir ferdige da ;)
Kjenner jeg meg selv rett blir vel ikke strømpe nr 2 ferdig i år :/


Her skinner solen, så egentlig burde jeg gått ut!
Bare litt strikking først :P



3 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Du spurte om pris på potatis skålen... Den koster 249 kr, og har samme størrelse som chips skålen. Si bare til om du vil ha noe tilsendt!
    Knapper er utrolig fine :) Du kan lage knappehjerter av de... Tre dem på en streng, med fronten frem, helt tett i tett. Form som et hjerte. ala Whalter sine knappehjerter... Vi laget slike på juleverkstedet i fjor. Ble kjempefine både i hvitt og rødt... De ligger under jul på bloggen min, om du vil kikke på dem.
    Vi planlegger tur til Lofoten i sommer. Er jo bare helt fantastisk natur der oppe! Har du noen tips til hva vi må få med oss? Vi er tur folk, som vil gå i fjellet, padle og gjerne sove i telt... Noen steder vi må få med? Blir glad for tips... :)
    God påske til deg!

    SvarSlett
  2. HEISANN!

    veldig kul blogg..
    jeg fikk et stort norges glass av mamma`n min og visste heller ikke hva jeg skulle bruke de til. men var innom en butikk i oslo og der hadde de mange knappeøredobber...veldig kule..
    jeg har laget mange øredober av de knappene jeg har..(are viktig at man har to like eller kanskje nesten like, samme farge hvertfall)

    LYKKE TIL!!

    SvarSlett
  3. du kan kjøpe sånne stifter i en hobby foretning/panduro.... eller du kan bruke øreringer og tre dem på... har ikke fått tatt bilder av det jeg har laget men skal gjøre det en dag så kan du se hvordan det ble....

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.