onsdag 3. mars 2010

Det er liv i meg....

...jeg har bare følt meg litt "nedsnya".
Her er det kommer MYE snø den siste tiden, og jammen har det ikke fått ligge også! Må være ny rekord!! (sjekk snøen oppetter vinduene)


For tiden er jeg sykemeldt og det er jo bare herlig at været er så strålende om dagene!!
Det gjør godt for hele kroppen :)
~~~~~~
I løpet av vinterferien har vi fått inn et bud på huset vårt (som vi ikke godtok)
og på mandag var det visning. Godt å være ferdig med det!!
Vi vet jo at det ikke er verdens beste boligmarked her ute, så vi får bare smøre oss med tålmodighet.
~~~~~~
Nå skal jeg ringe å innvitere meg selv på kaffe ;)
Ha en STRÅLENDE dag :))

1 kommentar:

  1. Fint å høre at du er der ute! :)
    Det er deilig vintervær i nord nå ja! DEILIG!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.