onsdag 11. august 2010

Jeg trenger tips!!

I ettermiddag kastet jeg meg rundt og hentet frem malekosten, og mange timer senere hadde gangen fått et fint lag med hvit grunning. Det føles alldeles deilig, og det kommer til å bli såååå fint!! Jeg bor sansynligvis i det styggeste huset i bygda, men det ser ikke riktig så ille ut på innsiden (når jeg er ferdig med gangen da).
*må nevnes at vi bare bor her midlertidig*
Dette er trappa, og tilstanden FØR malingen startet. Hurra for et fargerikt fellesskap!! Flere bilder kommer etter hvert. Veggene blir hvite *bombe* og trappa skal bli sort & hvit. Men hva skal males sort og hva skal males hvitt??

Jeg så en gang et bilde av en trapp som var sort/hvit. Og den var så lekker at den har festet seg på hjernen min. Bare synd jeg ikke husker helt nøyaktig hvordan den var :/

Jeg tenker at trinnene vi trår i og gelendret skal bli sort og trinnene i bakkant (??) og sprinklene hvite... henger dere med?? Men hva med vangen?? Skal den være sort eller hvit?

Tar mer enn gjerne imot tips og event. linker til tips ;)

Nå skal jeg finne senga og bare håpe på at håndleddet føles bedre i morgen!!


Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Oi oi det er litt av et prosjekt du har gått i gang med. Gleder meg til å se resultatet! ;o) Jeg synes hvit trapp med sort håndlist er så fint. Du kan for eksempel se på Finn eiendom og søke opp kode 22699488. Trappa (og alt annet) i det huset er bare fantastisk!! Håper håndleddet ditt er klart for maling igjen i dag ;0) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Jeg ville nok malt sidene hvite! Sikkert et SJOKK siden jeg akkurat har malt trappa mi... ;) Jeg valgte grå på selve trinnet, mens det er hvitt på vanger og opptrinn. :)

    Sjøpffiseren gir ikke lyd (han er på jobb) fra seg så jeg vet ikke om han er for eller i mot nytt soverom, men jeg krysser fingrene!

    God bedring til handleddet ditt.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.