lørdag 21. august 2010

Loppis

I dag har jeg vært på det årlige høstmarkedet i nabokommunen. Jeg har inngått en avtale med meg selv om å slutte å kjøpe en masse "dilldall", og denne avtalen holdt jeg ganske bra i dag!
Var ikke helt i loppis-humør, men noen godbiter ble det ;)

Må bare vise dere denne A`en. Søsteren min fant den i fjæra da vi var på hytta. Passer fint hos oss siden vi har ei Asora.
Dette lille emaljefatet er fra loppisen i dag. Tenkte på den lille damen min hjemme...
(langbeinen landet akkurat i det jeg tok bildet..hihi)

..og det falt i smak å ble tatt i bruk med en eneste gang ;)
Det står litt stille med malingen av gangen akkurat nå, og som dere ser har ikke trappa blitt sort enda!


Dette kaffeserviset for 6 personer måtte jeg bare ha!



Akkurat passe stort, og et utrolig herlig mønster! Blir så glad når jeg ser på det :)




Innimellom masse fjas fant jeg to lysestaker fra Menu. 20 kr var helt greit for meg - værtfall når de i butikken koster i over 300 kr!!
LYKKE
^^^^^^^^^^^
I tillegg ble det med hjem 2 duker, en blomsterpotte, 3 påleggs-gafler og en vannmugge.
Inkl. kaffe & vaffel betalte jeg 115 kr for det hele.
Loppis er gøy!!
Nå skal jeg fikse litt i "nygangen" og mote meg opp til å få malt ferdig trappa ;)
God lørdagskveld!!



3 kommentarer:

  1. Nydelige loppekupp! Likte spesielt kaffeserviset! :)

    Åh, stauder ja! graving av bed derimot, frister IKKE til gjentakelse. Fisj, for en kjip jobb! ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Karina
    En stund siden jeg var innom deg, men du verden så mye inspirerende og fint du har lagt ut. Har kost meg lenge her inne hos deg nå… Falt pladask for den flotte Burka postkassen ♥ kunne veldig godt tenke meg en slik :) og kjempenydelig vasen fra Louise Campbell!!! Mye fint du fant på loppis også, ikke lett å gå tomhendt ut fra slike arrangement … heheh.. Ønsker deg en kjempeflott uke, så titter jeg innom igjen. Klem fra Mette

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.