lørdag 14. august 2010

Ser ingen ende....

Jeg maler og maler....og slik går nå dagene. Men det går fremover!
Takk for tips i forrige innlegg ;) Trappa har fått ett strøk - for utenom trinnene. Ser for meg at det er best å ta dem til sist - uten at jeg egentlig vet det.

Bildet er fra ferien. Emil slappet av på en benk inne på operaen i Oslo ;)

Nå skal jeg gjøre klar Asora. Mamma kommer å henter henne med ut så jeg får male. Her regner det katter i dag :/

Hvordan er det hos deg??

Dere får uansett ha en finn dag!!


Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Det regner nok like mye hos oss som hos dere! Skikkelig kjedelig!!!

    SvarSlett
  2. REGN på Reine og gitt ;) Den trappa de va skikkelig fin og blir sikkert bare lækker når du får maling på den :) Trur du må ha et snev av ADHD når det gjeld maling ;) Nei det va sant, det va jo furuallergi! E kjør nu rundt med en pakke til deg, i håp om at e sku treff på deg eller mått en tur til Sørvågen, men e må vel gå etter malingslukta skal e få den overbringa :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Heihei :)

    Så koselig blogg du har! La meg til som følger :)
    Lekkert skatoll du hadde pusset opp under her.

    Gulvet vi har på loftet er kjøpt på XL-bygg og tilhører "Perg flooring". Gulvet heter "Antikk hvit" eller "Distressed hvite oak". Det er (søren hva heter det...?) Klikk-gulv? Laminat? Hmm, ble litt usikker. Men du har jo navnet :)

    Kjempekoselig at du ville følge meg ;)

    Ha en fin søndagskveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  4. heia... vinneren av freia sjokoladen var deg!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.