tirsdag 12. oktober 2010

Mer Zink

Joda...det tok ikke mange dagene ;)
Cornelias Hus er rask på labben!


4 dager tok det byen min å få et par nye hus :)


Nå må jeg visst planere ut tomta om det skal bli plass til flere i dette byggefeltet ;)


I morgen tidlig klokka 07 reiser jeg sammen med lillesøsteren min på shopping til Bodø *lykke*
"Bare" en 4 timers fergetur så er vi der...


...og jeg har hørt rykter om at kremmerhuset har zinkhus ;) Hihi..
Og har de ikke det, så er det i alle fall en butikk full av Riviera Maison der :P

3 kommentarer:

  1. Vakre bilder:) Synes det minner oss så godt om snø og jul:)

    Håper Bodø-turen går bra;)

    Klem fra oss!

    SvarSlett
  2. Så fin header du har fått deg :-))
    Og sååå fine hus....... jeg har to av de... men skulle også hatt meg en liten "by" av de ! Er så skjønne:-)

    SvarSlett
  3. Fant du noe spennende i Bodø da? :)

    Sofaen vår er kjøpt på Skeidar og er fra BoConcept. Det er en modulsofa og den heter Indivi 2. Jeg har ullstoff i min og det er sååååååå hærlig!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.