torsdag 14. oktober 2010

Shopping..


Hadde en super dag i Bodø i går!
 Som dere ser ut fra bildet ble det avlagt et aldri så lite besøk på Riviera Maison sin butikk.
Den bugnet av nye varer - bare synd det meste lå i esker enda! Damene var i full gang med å pakke ut *sukk*
Men litt shopping ble det allikevel.
Må nok ta meg en ny tur veldig snart ;)
Fant en øy/spisebord til å ha på mitt nye kjøkken (når den tid kommer) og en kOselig liten sofa, Lovechair, til min nye stue ;)
Nå må jeg bare vinne i lotto, eller krysse fingrene for at skatte-etaten er veldig snill med meg til sommeren :))


Siden himmelen "tilfeldigvis" åpnet seg  idet vi gikk forbi Ilse Jacobsen sin butikk  ble det også nye støvler på ho mor ;)
Iom at de aller fleste har IJ støvler hadde jeg egentlig tenkt jeg skulle kjøpe fra Hunter. Men jeg angrer ikke ett sekund på mitt valg!!
Disse er fôret, myke og lette på foten - det er noe annet enn Hunter det!!
Et par klesplagg ble det også i den samme butikken :)
Ellers ble det litt shopping i kjedebutikkene og kaffekos.
Utrolig hvor godt det gjør for kropp & sjel å få dratt det VISAkortet ;)
***
Når vi kom hjem bar det på nattevakt, så nå er jeg ganske så trøtt!!
Skal pakke meg inn i pleddet og få meg noen timer på øyet før jeg må på personalmøte.

Tuddeluuuu :)


5 kommentarer:

  1. Høres ut som en koselig dag:) Vakkert bilde! Håper du så det vi skrev på ditt forrige innlegg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder, er også veldig glad i de zinkhusene !!!
    Bra det er flere som er begeistret for RM butikken i Bodø, kjekt med noen nye butikker !!!
    Skjønner at dere hadde en kjempefin dag, åsså så gunstig at himmelen åpna seg da ;))

    Ha en fin dag !!
    Hilsen Maren.

    SvarSlett
  3. En perfekt shopping dag spør du meg! ;0) Ikke ofte man blir glad for at regnet bøtter ned, men denne gangen passet det jo glimrende he-he ;0) Ønsker deg en flott fredag! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Juhu!

    Så koselig blogg du har..
    Og for an vakker natur som omgir deg der du bor!
    Herlighet så vakkert..
    Noe annet enn her jeg bor!

    Vinduskluttipset ditt skal tas i bruk.. Fikk pusset noen vinduer i går -IKKE bra! Ops... Hehe..

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Heisann!!

    Hva med at du kommer til Henningsvær på lørdag så kan vi møtes alle sammen der? ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.