onsdag 6. oktober 2010

Og der kom høsten...

Før jeg visste ordet av det ble det høst! Naturen bader i vakre farger, temperaturen er unormalt høy (visstnok) og jeg er bare glad til ;)
Med den usedvanlig kjedelige sommeren vi hadde gjør det ikke noe med en varm høst!!

Jeg sitter enda i bloggtørken og spekulerer på hva jeg skal blogge om. Det er temmelig "stille" i livet mitt for tiden...
Har så mye jeg skulle gjort at jeg ikke får gjort noen ting :/

Har hatt 2 nattevakter nå, så da går dagen til soving. Og det er akkurat det jeg skal gjøre nå!
I morgen er det damenes aften på Bohus. Det gleder jeg meg til ;)

Vi blogges :)



2 kommentarer:

  1. Nydelige og stemningsfulle bilder!♥
    Herlig natur og skjønne naust *LOVE*
    Ønsker deg en knallfin kveld på Damenes i kveld♥ Gleder meg stort selv♥
    Nyt av høsten og varmen ;)
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder! Helt nydelig og samtidig rått det første der. Du er heldig som bor et sånt sted!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.