onsdag 12. august 2009

På loppe-shop..

Jeg har vært på "Loppe-shop" i nabokommunen. De har åpent hele sommeren, men det er første gang jeg er innom. Der kjøpte jeg disse 2 knivene (??) til 10 kr. Noen som vet hva de er ment å brukes til?? De er ikke skarpe, så jeg vil tro de er temmelig umulig å skjære noe som helst med. Dette bildet snek seg inn i feil rekkefølge, men det er altså noen glassbrikker jeg kjøpte på brukthandelen her om dagen. Syns de var så fine!
Fra loppeshoppen ble også dette salatbestikket til 10 kr. med hjem.

Enkelt og søtt mønster på det syns jeg.

Og til sist dette heklede putetrekket. 15 kr måtte jeg gi for det.


Syns jeg var riktig så heldig for bare 35 kroner!!
Nå skal jeg ta meg en kopp te og litt sjokoladekake mens jeg taster inn hundre-og-ørten artikkelnr. i IKEAs bestillingsskjema..
Ha en fortsatt fin kveld :o)






3 kommentarer:

  1. Så mye fint du hadde funnet på loppemarked.Lønner seg å ta en tur.
    Jeg kjøper båndene mine på stoff og stil.De har sorte ,beige og eggehvite møbelbånd.men jeg så igjennom nett butikken,kunne heller ikke finne de der.Tror jeg kansje jeg ville ringt å spurt.

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Jeg var på stage dolls på Myre (i øksnes kommune) i fjor i oktober. Det var kjempemorro! God tur og kos dere mye hvis dere drar.
    Helgeklem!

    SvarSlett
  3. Hei.
    Jeg tror de knivene er beregnet på smør eller ost. Men kanskje andre vet bedre.
    Ønsker deg en fin søndag.

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.