tirsdag 4. august 2009

Stolen....

...er ENDELIG ferdig! I alle fall nesten ferdig. Måtte bare vise den frem :o)
Prøvde å spikre inn noen møbelspiker i dag men kan ikke si jeg ser lyst på det!! Tror nok det hadde vært enklere å bare limt på møbelbånd. Noen som vet hvor jeg får kjøpt slikt?? Fant ikke på stoff & stil sin nettbutikk..
Ellers vil jeg si meg temmelig fornøyd faktisk! Syns den ble superbra til at jeg aldri har gjort det før. Tusen takk til Charm Design som ga meg veiledning på mail. Den kom meget godt med!!!
Skal vise stolen ordentlig fram når den er helt fiks ferdig.
I morra skal vi på båttur, så nå er det nattan på meg.

4 kommentarer:

  1. Den ser jo kjempefin ut!
    Gleder meg til flere bilder.

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært! Jeg må skjerpe meg å begynne med stolen min jeg også, men er redd for å ikke få det til!!

    Lekker ble det..
    klem

    SvarSlett
  3. Så lekker den ble! Du har vært veldig flink. :)

    SvarSlett
  4. Veldig fin! Huff, må gjøre noe med stolene mine etter ferien...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.