lørdag 29. august 2009

Puff Daddy`s baby og Giveaway

I går fikk jeg strikket ferdig puffen. Syns den ble søt jeg... Puttet en sommerdyne fra IKEA oppi.
MEN: Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal ha den, så jeg tenkte jeg heller kunne gi den bort. (uten innhold da)
Noen som vil ha den??
Da er det bare å legge igjen en kommentar i dette innlegget, så trekker jeg en vinner neste søndag. Altså den 6 september.
Jeg skal på et stort loppemarked den helgen så det er mulig det blir en trøstepremie om jeg finner noe fint.
Ønsker alle en fin helg!

10 kommentarer:

  1. Hiver meg med i trekningen:o) Den ble jo såå søt;o)
    E dæ på Ramberg loppemarkede skal være?

    SvarSlett
  2. Hah! Hedda hadde elsket en sånn en!

    vi blir med! :)

    SvarSlett
  3. Ååå sååå fin den ble:)så flink du er! Jeg vil gjerne ha en slik så jeg er gjerne med på trekningen!!!Tror jeg må få svigermor til å lære meg og strikke mer enn rett..må bare finne litt tålmodighet først!

    SvarSlett
  4. Jeg slenger meg på, så kanskje jeg slipper å strikke meg en sånn *ler*

    SvarSlett
  5. Hoho! Den ble kjempefin! Jeg er med i trekning!!! :) Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  6. Så flott den ble! Jeg hiver meg med i trekningen. ;)
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  7. Åi. Dette vil jeg være med på:) Jeg har jo Puff daddy så!:) bynnte på babyen men ble litt lei..

    SvarSlett
  8. Den var jo kjempe flott! *Imponert*
    Klart eg vil vere med på trekning:)

    Anita

    SvarSlett
  9. Jeg vil oxo være m!:)

    SvarSlett
  10. Å sinnsykt fin premie! Jeg er såå med... mine strikkeferdigheter begrenser seg til rett frem og tilbake ;P

    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.