lørdag 22. august 2009

Ryddesjau + før/etter

I dag er det ryddesjau i heimen!! jeg ble så innspirert av å lese et innlegg hos Emmeline, og tenkte derfor det var på høy tid å begynne et sted. dermed gikk jeg løs på Emils rom. Har tatt ned gardiner, vasket rundt, sortert å ryddet i lekene, ommøblert og byttet litt på oppbevarings møbler hos guttene. AHHH.. Så deilig det er å være i gang!!! Nå er det bare resten av huset igjen :O/
Papsen tok med seg Asora-mor...
...og Emil til ballbingen. Isak dro i forveien. Han har hatt fotballturnering i dag, men blir visst aldri lei av å spille.
Dermed kan mamsen trøkke rompa si ned i sofan å koble seg til nettet en bitteliten stund... bare en liten "bloggepause" før jeg fortsetter min gode gjerning :D
***************************************************************
Prøvde å "froste" rutene på baderoms-innredninga med sånn frost-på-rull-greier fra IKEA.


Funker sånn passe... hva syns dere??


Nei nå må jeg "kepp up the good work" før jeg mister helt piffen her!
Ha en flott lørdag!!



4 kommentarer:

  1. Åh, så flink du er!!
    Jeg har begynt å rydde den ene boden, men har så mange andre ting på gang pluss syke barn så det går ikke akkurat raskt!

    SvarSlett
  2. Flinke Karina! Jeg har heldigvis enda litt vondt og KAN ikke rydde...docters order ;)

    SvarSlett
  3. Flink du er da! ... har ikke hatt "onna" enda! Men den kommer skal du se...
    4 konkurranser på siden min om du vil delta!
    Ha ein fine kveld.

    SvarSlett
  4. Det ble kjempe fint:o)
    Du e sååå kreativ!!!
    E har 3 fri dager i neste uke, kansje e får ryddeånden over me:D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.