fredag 27. november 2009

Bruka design og gammelt bilde

I dag fikk jeg meg en skål fra Bruka. Har lyst på flere..i hvit selvsagt :)
Må spørre om de kan bestille inn mer av serien!
(huff, beklager uklart bilde)
7. klasse på skolen her selger kalendere med gamle bilder fra kommunen vår. Syns dette bildet var litt morsomt å se..
Det er fra Hell - der pappa nå har bygd hytte. Det hvite huset midt i bildet er oldemor & oldefar sitt.

Nå ser det slik ut der. Rart å tenke på at det har vært yrende folkeliv langt der ute i havgapet.


Asora er enda pjusk, så jeg har vært hjemme i dag også. 7 dager hjemme fra jobb, og det er like før jeg går på veggen her!!!
Var hos legen med henne og det viser seg at hun har en betennelse på stemmebåndet - og et virus i tillegg! Stakkar gullet mitt :(
Legen ville gi henne kortisontabletter, men jeg vil vente å se det an til over helga. Vi prøver med efedrin hostesaft imens..og HÅPER at det gjør susen!
Nå skal jeg koke kaffe og strikke litt (nå hørtes jeg ut som ei gammel kjærring!!) mens mannen fyrer i ovnen! Kooooseliiii :)
God helg alle sammen!


6 kommentarer:

  1. Kjempefin skål!
    God bedring til lille Asora! :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen på bloggen min!! Var utrolig koselig her og! Flott blogg som jeg gjerne følger videre ;-)
    (og de skålene er så fine, ønsker meg sånne selv! :-))

    Ha en fin helg!
    Mvh Karina

    SvarSlett
  3. jeg eeeeelsker Bruka design, utrolig masse fint! Jeg har faktisk kjøpt min adventslysestake fra dem! ha en fin kveld med gullrekka! Klem Eli

    SvarSlett
  4. Kjedelig når de små blir syke, masse god bedring !!!
    Den skåla har jeg også, men har den i brunt ;)
    Ha en fin kveld !!

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg har to feil i hjertet, vet ikke om det sier deg så mye men det heter Vena cava inferior stenose og trikuspidal stenose... som gjør at høyre del av mitt hjerte er litt stort... Håper du får en deilig lørdag. KLEM

    SvarSlett
  6. Hei på deg! Tuuuuusen takk for de fine gavene jeg fikk i posten av deg! Jeg ble hoppende glad! :) Passer perfekt inn i hjemmet mitt, så der traff du blink. Håper du får en herlig helg. Klem!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.