søndag 22. november 2009

En utfordring!

(bildet er av meg som liten)





For noen dager siden fikk jeg en utfordring hos Madam Mim.
Det går litt tregt i svingene her, men bedre sent enn aldri :)



Skriv 3 ting du husker som om det var i går:
  • Dagen da jeg mistet lillebroren min for 5 år siden.
  • Mine tre fødsler.
  • Den dagen jeg klarte sertifikatet! Det hadde jeg gledet meg SYKT til å få!!


Skriv 3 ting du misliker:
  • Tørrfisklukt!
  • Urettferdighet.
  • Politikk

Skriv 3 ting du liker godt:

  • Når vi alle har fri og kan sove lenge, og bare sløve i pyjamas :)
  • Tanken på at vi snart skal få større hus.
  • Shopping




Skriv 3 blogger du besøker daglig:

(og mange fler!)





Skriv 3 sanger du hører på for tiden:
Hører stort sett på alt mulig, men disse nynner jeg på om dagen:
  • Pink - Please Don`t leave me
  • Lene Marlin & Aleksander With - Worth it
  • Sivert Høyem - Moonlanding


Skriv 3 tv-program du følger med på:
  • Frustrerte Fruer
  • Greys Anatomy
  • Drømmehagen (Asoras favoritt)




Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne videre til:


I dag er jeg hjemme med en febersyk Asora. Hun hoster og er ganske tett i brystet. Mon tro om vi har fått svineriet??

Nå skal jeg kjøre igang middagen mens hun sover.
Ha en frisk og fin dag dere andre!!
















2 kommentarer:

  1. god bedring til lille jenta di:) huff,trasige greier med detta svineriet!!

    SvarSlett
  2. Ønsker GOD BEDRING til lille Asora gull!
    Håper ikke det er no svineri...!
    Kos o klem
    Annika

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.