søndag 29. november 2009

Pakke til mor, og en GIGA kongle..

I går kom lyshusene jeg bestillte. Desverre hadde det ene fått en skade :(
Men de var veldig fine - og veldig små! Hihi ;)
Her er det endelig blitt vinter! Ungene storkoser seg ute. De aker, lager snømann og fryder seg i det deilige vinterværet! Jeg har vært hos min lillesøster og passet tantegutten min slik at de fikk dra på julebord. Deilig med litt babyKOS!!
~~~~~~~~
Da jeg kom hjem i dag, lå denne gigasvære konglen i gangen. Trodde først den var "fake", men så kunne Isak fortelle at han hadde funnet den ute da han lekte. Har aldri sett så svære kongler her før. Jett om mamsen er glad for at STOREgullet vet hva hun liker. Han har det med å samle på de rette tingene! ;)



2 kommentarer:

  1. Har dere fått vinter?!
    Savner faktisk litt snø..!
    Her har det nesten regna hver dag. Kjedelig. Men, det er jo ikke været vi kom hit for..
    Kos å få være med familien!

    Håper Asora snart blir frisk!
    Ha en fortsatt fin kveld vennen!

    ps.: de husene er kjempefine (en sånn liten vinduslandsby høres herlig ut, og jeg ønsker meg også det)!

    Go' klem til deg og dine

    pss.: du er en go' gutt Isak som kommer hjem til mamma med sånne fine 'skatter'!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar på julebildene av snuppa vår. Ønsker dere en deilig juletid. Vi stikker nå snart på ferie til solen. KLEM

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.