fredag 20. november 2009

I`m alive...

Hei hei... Jeg lever fortsatt! Har bare hatt null bloggelyst, og null å blogge om! Takker for alle hyggelige hilsner i forrige innlegg!
Jeg var så heldig å vinne giveawayen inne hos Englefryd. Her om dagen kom disse fine bokstavene og kaffe/te krukkene i posten. Tusen takk for den flotte gaven :)

Sist helg begynte jeg å ta ekstravakter på sykehjemmet. Denne helga er det også full jobbing. I kveld da jeg kom hjem fra jobb serverte min kjære biff og fløtepoteter :) Mmmm...beste biffen jeg har spist på lenge!! Tusen takk kjære <3
Nå er det straks kvelden på meg. Må opp litt tidlig så jeg får vært sammen med ungene før jeg skal på jobb i morgen ettermiddag.
Ønsker dere alle en super helg!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hei:o)

    Så godt å se at du er her:D
    Du har lykken med deg, gratulerer med Giveaway:o)
    Ja, vi mååå prøve å møtes i neste uke, lenge siden sist. Ha en god arbeids helg, så snakkes vi nærmere om date;o)

    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.