søndag 3. januar 2010

I dag har vi...

..bake-rydde-gjøre oss klar til hverdagen-dag!
Her bakes det opp brød og vaskes klær. Huff, det skal bli bra tungt å begynne på`an igjen.
Vi har sovet leeenge hver dag siste uka, så i dag satte jeg klokka på 9.30. Tror dere jeg kom meg opp da?? Nei :(
Tør ikke si når vi tråkket ut av senga i fare for å få barnevernet på døra!! Hehe :P

Asora er blitt en meget bestemt ung dame den siste tiden!
*sjekk dèt rampete blikket ;) *
Ikke vil hun pynte håret (som endelig har vokst noen cm.), hun klatrer opp på bord og benker, rører ALT, slår av/på tv 1000 ganger om dagen, roper og hyler og vil for sikkerhets skyld ikke sove middagshvil heller.
2/4 hjørnetenner kom til syne i går, og jeg håper jeg får en "ny unge" når de 2 siste ser dagen lys!!
Nei nå må jeg tilbake til mine gode gjerninger :/
Heidå...

4 kommentarer:

  1. Æsj, ja, tenner... Lurer på om det kommer bakre jeksler her. Unge som sover dårlig, sutrer og skriker og som helst ikke vil spise... Og i dag har hun siklet noe voldsomt... :(

    Lykke til med hverdagen, det kan vi trenge noen og enhver. ;)

    Vibeke

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår til dere også!
    Søte rampe-Asora! ;)
    Det er ikke så morsomt med sutrete unger, men de er jo søte likevel da - heldigvis! :)

    SvarSlett
  3. Ja her har vi kastet ut julen i dag. Det blir så tomt plutselig. Tenner er noe skit altså. Lillefrøkna her har bare 1 hjørnetann igjen heldigvis! Kjenner til bestemt og sta ja :-)

    Lykke til med å komme deg opp i morgen tidlig :-)

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til deg og rampejenta :-) Håper det går bedre nå... her er det også helt kaos i heimen. Disse små er jaggu bestemte. M

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.