fredag 29. januar 2010

Boligstyling tips???

Her har det vært litt krise faktisk!! Strømkabelen til pcn røk tvert av, men nå har vi fått ny :)
På mandag kommer megleren til oss. Vi skal selge huset, og han skal ta bilder av/i huset som skal legges på Finn.no.

I den forbindelse trenger jeg gode tips til boligstyling! Noe har jeg selvsagt snappet opp etter alle besøkene i bloggverden og X anntall besøk på Finns boligmarked... som å ta bort familiebilder, fjerne personlig stæsj på badet og ha minst mulig nips rundt omkring.
Har du noen gode tips å gi meg???
Har fått et par utfordringer jeg skal ta senere, også må jeg takke Hilde for den fiiine &en ;)
Den har fått plass i stua mi, og mannen syns den var knall ;)
~~~~~~~~~~~~
Ønsker alle en fin helg - her blir den travel!!

2 kommentarer:

  1. Hei:o)
    Gleder meg til å se huset på FINN!!!
    Og håper det blir solgt fort. Spennende hvordan den gamle/nye blir:o)
    Ligger en utfordring til degpå min blogg.
    Lykke til med megleren i morgen.

    Klem

    SvarSlett
  2. Lykke til med boligstyling! Jeg ser at man fjerner veldig mye - og har basic møbler bare. Ikke så mye småting på gulv. Store gulv flater gir inntrykk av store rom. Få inn mye lys er vel et annet tips jeg har hørt. Ta bort så mye som mulig på kjøkken benk og bade hyller.

    Det blir sikkert fint! Smil fra tonemor

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.