mandag 18. januar 2010

Nok en utfordring :)

Utfordringer syns jeg er gøy, og nå har jeg fått en ny. Denne gangen fra Victoria med bloggen Godt Isolert.
~~~~~~~~
1: Gå inn på mine bilder/mapper
2: Velg den 6. mappen
3: Velg det 6. bildet
4: Sett det inn på bloggen din og skriv litt om det
5: Innviter 6 nye, link og gi beskjed om det


Min 6. mappe er "Høsten 2008". Mitt 6. bilde er lille Asora som sover søtt i leandervuggen sin, bare et par måneder gammel.
ahhh... nesten så jeg blir babysyk igjen ;)
***
~The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child~
***
Denne utfordringen har jeg sett flere har fått før, så derfor vil jeg gjerne gi den vidre til DEG som besøker meg...om du vil ta den ;)
Håper det går greit!?!

4 kommentarer:

  1. Hei, så koselig blogg du har! Og hvilket nydelig bilde! Jeg tar utfordringen jeg!

    Ha en super dag!
    Smil fra Tone

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig bilde! :)
    Man kan jo bli "bansjuk" av mindre...

    SvarSlett
  3. Hei hei.

    Du vart ein av vinnarane om & inne hjå meg.
    Gratulera.
    Send meg ein mail med adressa di,
    så kjem det snart pakke i posten.
    hildesandbekken@hotmail.com

    Ha ein fin dag!!

    Smil H

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.