lørdag 23. januar 2010

VIP rampejente

Lekegrinda er pakket vekk, og dagene er blitt meget hektiske her i huset!
Denne rampejenta holder mamman sin i aktivitet, men det er vel slik det skal være?! ;)
I dag mens jeg kokte lørdagsgrøt løp jeg samtidig frem og tilbake etter henne, for å redde både det ene og det andre. Til slutt plasserte jeg henne oppå ventilatoren (??) og jett om hun ble lang i maska. Men det varte bare et lite øyeblikk, for hun fant nemlig ut at det var veldig gøy å slenge seg ned i mammas armer.
Så nå står hun å roper og peker opp på ventilatoren..hehe...

Jeg har vært så heldig å vunnet en konkurranse her i blogglandia :)
Jeg har vunnet en stor & bokstav fra Hilde med bloggen HildeS.
*heldige meg*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nå skal jeg gjøre meg klar til venninne-kveld med vin og skravling!
Gleder meg!!!
Ønsker dere alle en flott lørdagskveld ;)

5 kommentarer:

  1. Hehehe...du har nok å henge fingrene i ja!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Hehe. Ser ut som en liten rampejente ja. :) Her går det også unna nå med Anna som har begynt å gå. Men gøy også at de blir større. Ha en god kveld!

    SvarSlett
  3. Snuskpia:o)
    Så heldig du er å vinner!!!
    Grattis:D
    Ha en kjempe koselig kveld,regner med dere skal åhøre på "fåkk og råkk".Skulle gjerne jeg og med Herr Bakken har vakt....en annen gang;o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gevinst. Det er gøy!!

    PS! Ligger en liten utfordring til deg på bloggen min!

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  5. Ha ha ypperlig plassering for en prinsesse som vil følge med og være med! Men spørs om det er like egnet når det kokkeleres på alle plater. Da kan det bli hett på stumpen!

    Ha en super dag!
    Smil

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.