torsdag 4. februar 2010

7 ting....

Jeg har fått en utfordring fra
*Hellig Lykke*
*Tonemor Lindmussen*
*Fru Bakken*
*Karinas Hverdagslykke*
Liker utfordringer ;)
Jeg er innmari treg, men her kommer den..

Utfordringen går ut på å fortelle 7 fakta om seg selv.
Here we go...
*Jeg er utdannet make-up artist men har aldri jobbet som det.
~~~~
*Jeg har instruktørutdanning i baby- og småbarnsvømming (og har jobbet med det)
~~~~
*Da jeg bodde i Oslo danset jeg Salsa flere dager i uka (5 år siden, og I MISS IT!)
~~~~
*Jeg er en hissigpropp (slitsomt)
~~~~
*Jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 14 (dvs. i 17 år nå i feb.)
-på tide å gifte seg ja!!
~~~~
*Jeg HATER å fly!!!
~~~~
*Jeg er Robbie Williams fan ..
~~~~
Det var 7 kjappe om meg selv ;)
Nå roooper senga på meg!!
God natt..

2 kommentarer:

  1. Artig post..
    Visste ikke at du var make-up artist..!
    Da 'lærte' jeg noe nytt i dag også ;)
    17 år og 3 fine barn (-'JA';)!
    Nattaklem

    SvarSlett
  2. Takk for du tok utfordringen og hvilke vakre tulipaner! Det er veldig vårblomster og gir håp om varmere tider! Håper du holdt deg godt fast under Ask og ikke fikk noen skader på hus og hjem. Den blåste vel forbi noe mildere enn man forutså.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.