lørdag 6. februar 2010

Utfordringer i fleng..

Det er visst tiden for utfordringer i blogglandia om dagen...
Jeg syns det er gøy, og nå har jeg fått en fra Victoria med bloggen "Godt Isolert".
~~~~~
Den er som følger:
1. Åpne SMS innboksen på mobilen din.
2. Hold inne "bla- knappen" mens du teller til fem.
3. den første setningen i meldingen du stoppet på skriver du inn som svar på på første sp.mål.
Deretter holder du inne knappen mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldingen skriver du som svar på sp.mål 2. Osv...
4. Send denne utfordringen til fem andre.

Hos meg ble det som følger...
* Hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobb?
- Det er summen av all dritten vi omgir oss med i denne forurensede verden som gjør det sånn.
* Hva forbinder du med ordet husarbeid?
-Ok.
* Hva sier du når du er på et offentlig toalett, og du oppdager for sent at det er fritt for dopapir?
-NEI NEI NEI
* Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir å brekker lårhalsen?
-Nei og nei..e dæ milig??
* Du tar kjæresten din på fersken med den annen. Hva sier du?
-Treng du hjælp å bær??
* Hva er din beste sjekkereplikk?
-Du må være flink å legge deg tidlig i dag lille venn!
* Hva svarer du hvis din kjære spør: "Vil du gifte deg med meg?"
-Javesst!!
* Hva har du å si til ditt forsvar?
-Her legger en 600 kg tung elefantunge snabelen rundt halsen min å gir meg et kyss.
~~~~
Jeg vil gjerne sende den vidre til:
(på tide å komme ut av bloggtørken)
*Marianns Blogg
Nå skal vi ut å handle lørdags-grøt og godis til i kveld :)
Heidå...

3 kommentarer:

  1. Morsomt! :)
    Jeg likte spesielt den "treng du hjelp å bær"!

    SvarSlett
  2. Hei :-)
    Tar imot utfordringen og håper jeg skal få lagt det inn i kveld! Nå venter en herlig middag og kaffegjester i ettermiddag. Deilig søndag :-)
    Vi sees :-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg :)
    Takk for utfordring.... skal se om jeg får tatt den, har allerede en annen jeg prøver å få gjennomført. Håper du får en fin uke. KLEM

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.