søndag 21. februar 2010

TIKK TAKK

En gammel vekkerklokke dukket opp på min rydderunde i dag. Den kjøpte jeg på loppis for noen år siden, og hadde helt glemt den. Men kom jo fort på hvorfor den lå gjemt langt inni skapet!!
Den TIKKER nemlig!!!
Men - søt er den, og får derfor stå på nattbordet til pynt.


På det samme loppemarkedet kjøpte jeg en datoteller (??) ..eller hva du vil kalle det!?!
Ikke spør hvorfor, men den ble nå med hjem..


Til slutt et bilde av perlevennene ;)
De er bare SÅÅÅ gode venner for tiden, og Emil er så flink storebror å tar seg veldig av lillesøster om dagen.
KOSELIG



Størstegull har det så travelt på disse flotte vinterdagene at det er umulig å få noe bilde av han ;) Såvidt han har tid å spise middag før han fyker ut igjen!
~~~~
Ha ei fin kommende uke!!
Her er det
F.E.R.I.E


4 kommentarer:

  1. Å kor fine de e :-)
    Det er så deilig når de er venner!
    Kos dere i ferien!!!

    SvarSlett
  2. Husk å kommentere på Ciro bloggen og legg deg til som følger, så kan DU vinne 1000 kr.

    Irina for Ciro

    SvarSlett
  3. Det finnes sikkert flere typer av spam. Jeg fant to typer på bloggen min. Den ene bestod av masse uforståelige symboler, du er ikke i tvil om at det er spam når du seg det! Den andre typen var ren tekst som handler om sex, dop o.l :( Her er du heller ikke i tvil om hva der er!
    Tror du får virus hvis du trykker deg inn på kommentarene. Jeg slettet de ved å trykke på søppelbøtten, vet ennå ikke om det er nok...

    SvarSlett
  4. ha ha..er det ikke herlig å finne ting som man bare glemmer ?? har dere begynt med huset ??

    God uke.
    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.