fredag 5. februar 2010

H.E.L.G. :))

Nå er det helg - igjen! Deeeilig :)
Mannen har reist til Trømsø, så her sitter jeg ensom og alene *snufs*.
Har begynt å strikke knestrømper, så jeg får vel kvelden til å gå!
~~~~~
For litt siden fikk jeg en Mistral taklampe som jeg skulle ha i gangen. Som dere ser er den kommet opp. Flott lys - og MYE lys!!
Måtte ta ut ganske mange pærer, og enda lyser den godt!
Hadde jeg visst for en helsikes jobb det var å montere den hadde den ALDRI kommet innenfor døra her!!!!

Men nå er den nå her, og jeg liker den utrolig godt!! At det var èn og en halv times jobb med armene til vers og en uke med stiv nakke er selvsagt glemt ;)
~~~~~
Nå skal jeg ta kveld snart.. har en spennende bok som venter på nattbordet.
Han ei super helg!!

3 kommentarer:

  1. wooooooow..sjekk den du...vakkerfint lys.....innom med go helge klem...og lurer fært på hva for bok du har på nattbordet....

    SvarSlett
  2. Så flott den var da! :)
    Det ligger en utfordring til deg inne hos meg!
    GOD HELG!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.