tirsdag 9. februar 2010

Badet vårt.

I dag kommer et par bilder fra badet vårt. Har vist bilder før, men i mangel på noe annet å blogge om gjør jeg det igjen ;)
~~~~
Vi (les pappa) var ferdige med oppussingen av badet julen 2008. Da var ho mor sjøl glad!! Vi var nemlig en smule uheldige, og det tok MYE lengre tid enn forventet.
Vi kastet ut badekaret (dumme meg!!) for å få bedre plass, så nå VET jeg at jeg skal ha badekar i nyhuset!!


Innredningen er fra Ikea. Vi har ikke eget vaskerom i dag, og må derfor ha vaskemaskinen på badet. Jeg gleder meg utrolig mye til å få eget vaskerom!!


Siden det er skråtak på alle soverom, skal vi i "nyhuset" ha klærne på vaskerommet. Har tenkt å få en hel vegg med garderobeskap til hver av oss. Tror det blir praktisk! Da er det bare å gå fra badet og inn på vaskerommet for å kle seg. Og når man kler av seg kan det skitne tøyet legges rett inn på vaskerommet.
Da unngår jeg alt klesrotet på badet, og det skal bli herlig :)
I tillegg spares jeg for arbeidet med å gå rundt på alle rommene for å plassere klærne i skapet.
(joda..har nok sikkert godt av den trimmen men...)
~~~~
Er det noen som har gode ideer og erfaringer ang. vaskerom som de vil dele med meg??
Kan jo være at jeg har tenkt meg blind..

~~~~
I dag er det Fruene og jeg gleder meg som et lite barn :))
Ha en flott kveld!


4 kommentarer:

  1. Koselig bad fra Ikea!
    Jeg savner også badekar....ante ikke at det kunne bli et så stort savn. Vaskeromemt du beskriver høres perfekt ut, gleder meg til å se det ferdig;)
    Snart er det Fruene på tv!
    Kos deg:)

    SvarSlett
  2. Flott bad! :)
    Vårt vaskerom er for lite til å ha alle klærne på, men vi har et stort skap der til duker, gardiner, sengklær osv. Kjekt det også, men hadde absolutt vært supert med store garderobeskap også! :)

    Jeg gleder meg allerede til neste episode av fruene! ;)

    SvarSlett
  3. Få maskiner opp i høyden. Det er gull! :)

    Vi er meldt ut av statskirken fordi vi ikke tror på Gud. Vel, mannen tror IKKE, jeg er mer usikker på hva som finnes der ute, men jeg tror for lite til at jeg synes jeg hadde noe i statskirken å gjøre. Jeg er vel det man kaller agnostiker. ;)

    SvarSlett
  4. så koselig bad. Jeg følte meg ekstra hjemme siden jeg har samme innredning på badet. Men vi hadde ikke plass til det lange skapet - så vi delte det i to og hang det øverste på veggen og brukte den lille som kommode - det ble fint!
    Tips til vaskerom - kurver for å sortere alle vasker: hvitt, farget, ull, rødt... Også alle enslige sokker. Etter mange år har jeg endelig fått det selv og synes det er så greit. Har også kjøpt en lekker voksduk jeg skal kle en sponplate med og legge over vaske-og tørketrommel inntil veggen så det blir en hel benk med fin farge. Veldig rosa og veldig jentete. Men det er tross alt mest jeg som er der og da skal det være koselig. Vi har også radio der! Også masse tørkeplass er lurt - så man kan ta en hel vaskedag uavhengig av plass. Det er deilig i stedenfor å måtte ta en vask hverdag pga lite tørkeplass. Det var litt tips fra meg. Lykke til!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.