mandag 3. august 2009

Bilder fra vår lille ferietur..

Her er noen bilder fra Cape East hotel i Haparanda. En gammel gård fra 1700-tallet som var blitt totalrennovert. Rommene lå i bygninger for seg selv og var av nyere dato (noen under rennovering). Der slapp ungene inn først, og dermed var det temmelig umulig å få tatt bloggbilder derfra. Men det var helt grei standar. Jeg ble helt forelsket i hovedhuset..og gårdsplassen!!
Og ungene ble forelsket i bassenget!! Det var oppvarmet, og gjorde virkelig susen i den herlige sommervarmen.

På tur hjemover stoppet vi på hytta hos noen venner i Narvik. Det var et fantastisk flott sted! Etter en koselig mat og vin-kveld på terrassen sov vi som steiner i dette koselige anekset.

På morgenen spiste vi frokost på terrassen og nøt stillheten og den fine utsikten.

Emil fikk kjøre fjernstyrt hellikopter. Jett om det var stas???!
Asora skrek så å si hele veien fra Sørvågen - Haparanda - Sørvågen..og dèt er IKKE tull en gang!! Hun hater å kjøre bil! (Huff...mulig denne turen kan kategoriseres som barnemishandling..) Da vi hadde en halvtime igjen før vi var hjemme hadde jeg ikke mer å lokke henne med. Bilen så ut som et sodoma siden hun hadde fått ALT av løse gjenstander å leke med - for så å kaste dem fra seg ( og fortsette hylingen!) Mamasen fikk en telefon, og derfor fikk Asora en banan som var det eneste gjenstående lokkemidlet. DA ble det stille ( og mamsen skravlet i vei..herlig!)
Hadde mest lyst å grine da jeg snudde meg igjen! Jett hvem som hadde balsamet seg selv og bilstolen og området rundtomkring med banan??

Nå er jeg snart ferdig å trekke opp stolen..ble litt for mørkt nå, så tror jeg får fortsette i morra i stede.

God Natt :o)

2 kommentarer:

  1. Hehe, sorry må flire litt - hørtes deilig ut med banan over det hele! De barna de barna...

    Har en konkurranse på siden min om du vil delta.
    Ha en fin dag uten banan mos!
    Hilsen Helen

    SvarSlett
  2. å gurimalla som ho kosa seg med den bananen... *flirer*

    Lurer litt på om ikke du må hjelpe meg litt en dag...jeg bare får ikke til å legge inn en sånn signatur etter innleggene :S :/:¤
    Så utrolig irriterende !
    Nå må vi foresten seriøst være litt sosiale snart !!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.