fredag 7. august 2009

Jeg begynner å få panikk!!

Ut på tur innlegg - IGJEN!
Ferien er snart over, og jeg kjenner jeg får panikk bare ved tanken! Hvordan skal jeg klare å komme ut av feriemodusen?? Føler jeg må finne på noe hver dag nå, og klarer ikke bare sitte på rompa å ha ferie. Derfor dro vi på tur i dag også! Sammen med Herr & Fru Nabo og demmes tre barn bar det inn i fjorden med båt.
Vi gikk en liten halvtime på en krunglete og smal grusvei. Ingen biler her inne...

Mange koselige små hus ligger langs veien. De fleste er bare sommerhus.

Innerst i fjorden går stien oppover.... og på andre siden av heia...

ligger denne vakre stranda. Det er så fantastisk vakkert her ute!! De enorme fjellene som stuper rett ned i sanden... ahh.. Det er et syn som bare MÅ oppleves!




Vi fyrte opp grillen.
Finn èn feil i bildet. Hehe...




Ungene badet og koste seg. Jeg må bare være ælig å si at jeg faktisk ikke gadd å gå helt ned til havet. Det tar en hel evighet...i værtfall når man har en liten Asora på armen. Og fy så tungt det er å gå i myk sand!!!






Det ligger MYE rakved på sanden, så vi fyrte bål også.
Her er assisterende bålansvarlig :o)








Dette fjellet heter Helvetestind. Det går rett opp av sanden... Her var 71 grader Nord-gjengen nå siste sesong. De klatret oppover og overnattet i sånn hengetelt midt på fjellsiden, for så å klatre vidre til toppen neste dag. GRØSS og gru sier bare jeg!!!


Nå skal det bli godt med en dusj før jeg hopper i seng! Blir stuptrøtt av så mye frisk luft.
Ha en flott kveld..
Karina

1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.