onsdag 26. august 2009

Huff Puff...

Huff - fordi jeg er sååå trøtt om dagene! Det er jammen slitsomt å stå opp tidlig hverdag!! Derfor er jeg ikke å finne ved pc`n så ofte som før. Det går kjempefint med Asora i barnehagen. Hun har vært 2 dager alene etter halvannen uke med tilvenning, og ser ut til å stortrives!
******************************
Mamsen stortriver i ny jobb, og finværet er kommet tilbake. Fins det noe som er bedre da??
Puff - fordi ENDELIG er garnet til Puff Daddy kommet!! Og jeg har selvfølgelig bestillt garn til Puff Daddy`s baby :O/ *Grrr*
Mulig jeg bare strikker den siden det tok så himla lang tid å få det garnet.
Ha en finfin kveld der ute!

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg kan tenke meg til at det er slitsomt å stå opp tidlig hver dag! :( Jeg er enda hjemme med guttene, og de er like glade i å sove som meg, heldigvis, så vi er sjelden oppe før tidligst halv ni! :)

    Puff Daddys Baby blir sikkert fin den også. :)

    SvarSlett
  2. Hellauuuu...jeg har jo garn vettu ;)
    Har en god del eskimo i hvitt, og litt i andre farger også. Men hvor bestilte du fra? Todamer.no og hverdagsliv.no er raske og sende. Dessuten kan du kjøpe Hubro fra Dalegarn på Leknes, det er omtrent samme tykkelsen som Eskimoen...OG er i bedre kvalitet! Eskimo nupper etter bittelitt bruk...

    Gurimalla som jeg føler med deg som MÅ opp hver eneste morra...uff...men du kan iallefall sove litt i helgene, HVER helg :D

    tuddelideihei :)

    SvarSlett
  3. jupp, skal få ungene til å snekre skilt imorra;

    gArn tiLSalGs !!!

    ;)

    Veit du noe om når den høstloppisen på Ramberg er..?.. er livende redd for at dere skal glemme å ta meg med å kjører avgårde uten meg altså :S
    hehe... :P

    Vet det der med de ettermiddagen når man jobber hver eneste dag..slitsomt! Kanskje overskuddet kommer etterhvert...du er jo blitt så flink å trene så :):);)


    uuups...skulle legge inn kommentar hos deg, å greide å poste den først hos meg sjøl :S

    Mulig det har noe med den smellen i hodet altså.. *kniiis*

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.