fredag 28. august 2009

Farvel til lyspæra??

I dag kunne vi alle lese om at f.o.m neste uke blir det forbudt å selge gammeldagse lyspærer i Norge.


Jeg tror jammen dette utløste et hysteri!?? Kjente selv jeg ble temmelig svett her jeg satt (mulig det er pga. feberen??) og tenkte strax på å dra ut for å handle kurver med lyspærer!!


MEN- Så leste jeg èn gang til...litt mer nøye nå.. og der står det jammen;




Utfasingen av de gammeldagse lyspærene skal skje gradvis i løpet av de 15 kommende årene, men allerede fra 1. september i år blir det forbudt å selge matte og klare lyspærer med mer enn 80 watt. I 2016 innføres det totalforbud mot salg av alle klare lyspærer i energiklasse C



Betyr ikke dette at jeg/vi kan roe ned litt???




5 kommentarer:

  1. hihi :)
    Tror vi kan roe ned ja!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hehe, greit å lese alt...
    Ha en fin fin kveld.

    SvarSlett
  3. Du minner meg litt om meg selv...leser halvparten og knapt det:o)
    Masse god bedring til deg!!!!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Skal prøve å få vist frem når det kommer ja. Gleder meg til å se selv også, da jeg ikke fikk vært med på mye av seansen:-)
    Her kan du se tidligere innlegg med bilder fra inni dukkestua om du er intr. http://englefryd.blogspot.com/search?q=dukkestue

    Håper dere får ei flott helg

    SvarSlett
  5. Heisann :)

    Så kjekt at du ville være med i konkurransen hos meg...

    Titter innom for å ønske deg en riktig god helg...!!! :D

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.