torsdag 20. august 2009

Tavle, pakke i posten og ny jobb..

Denne kritt-tavla og den bitte lille stolen kjøpte mamma på Bohus. Emil syns det er veldig gøy å tegne på den, og etterhvert syns nok Asora det også. Det beste av alt var jo at den var hvitmalt og temmelig søt ;o)
Her om dagen vant jeg trøstepremie på bloggen "Put it in a box". I går dumpet dette søte kortet og hjertet ned i postkassa mi. Tusen takk Ida :o)

Ellers er jeg litt trøtt om dagene. Er jo ikke vant til å stå tidlig opp om morgenen, så dette er et aldri så lite sjokk for kroppen.
Begynte i ny jobb på tirsdag. Jobber nå som assisten på skolen. Begynner på jobb klokka 8, så det er ingen bønn når vekkeklokka ringer. Venner meg nok fort til det ;o)
Trives som bare det allerede :o)

Nå er det middagskoking her... Ungene vil ha kjøttdeig & spagetti så i morra er det min tur å ønske ;o)

Ha en herlig dag - trøtt eller ikke!


8 kommentarer:

  1. Kjempe fin tavle og stol:o)
    Og det beste av alt at det var hvitt:D

    SvarSlett
  2. Grattis med trøstepremie!
    Og grattis med ny jobb;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Så flott at du trives i den nye jobben din da, det er jo alfa/omega det.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Kjempeflott tavle og stol! :)
    Det er jo supert at du trives i den nye jobben.
    Jeg skal sjekke om det er noen her i området som selger møbelspiker. Kommer til å trenge noen til gyngestolen... Kjøpte du stoffet til din stol fra Stoff og Stil, og synes du stoffet virker ok?

    SvarSlett
  5. Ja, det var morsomt og strikke puffen, bare gled deg. Jeg vurderer allerede å strikke enda en, men skal se hvordan den blir når den blir fyllt først! :)

    SvarSlett
  6. Åh, så kjipt at du har bestilt for lite garn. Du får enten strikke babyen eller begynne å strikke på den store og så bestille mere garn... :)

    Guttene var ikke så store da de ble født. Benjamin var 900 gram og Nikolai var 1350. De ble tatt med keisersnitt i uke 27!

    SvarSlett
  7. Den krittavla ser veldig fin ut.
    En sånn ville nok abby også likt..!
    (kanskje vi og må ta turen innom Bohus) :)
    Så glad for at du trives så godt på den nye jobben!!!
    Ha en superduper helg! ;)
    Klem

    SvarSlett
  8. Det går jo sikkert greit med naturfarget garn da... :) Jeg så bare for meg at alt støvet samlet seg i garnet og at den fort ble stygg på farge. Hvis jeg strikker en til skal jeg lage den litt lysere grå!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.