tirsdag 22. september 2009

Come to mama!!

I dag kom det en trailer fra IKEA til Moskenes. Den rommet MYE møbler, og denne fikk bli med hjem til meg. Så nå har jeg (som så veldig mange andre her) fått meg en Jennylund stol. O`lykke sier jeg bare!!!
**
Selvfølgelig måtte det være en liten skade på trekket *grrr* Så i morra må jeg ringe å få dem til å sende et nytt. IKEA er jo så grei, så det regner jeg med går smertefritt :)
Kan det tenkes at ho mor sjøl har fått seg en ny bloggestol??
Som dere ser er det lite stæsj på stuebordet om dagen! Det kommer fram om kvelden når små "klåfingre" går å legger seg ;)

Nå skal jeg slappe litt av før det bærer avgårde på trening! Ha en super ettermiddag :)


5 kommentarer:

  1. woooooow...o lykke, ja det si æ å....stolen va vakkerpen...go trening..jeg tok min i morres...da jeg er på vakt nå...

    SvarSlett
  2. Så stilig!! Passet jo perfekt inn!
    God trening! Jeg sitter å holder på med monster oppgaven!!:( måtte bare ta et aldri så lite avbrekk;)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott!! :)
    Har du kjøpt mere på IKEA?

    SvarSlett
  4. Kjempefin stol! Gratulerer med den. :) Og så fine kurver du har fått opp i gangen. Ting tar tid her hos oss også, det kan jeg skrive under på!

    Ha en god kveld. :)

    SvarSlett
  5. Kan du tror det er ett stort savn å ha IKEA i nærheten når jeg har hatt de 35 min unna i 5 år...??

    Bladet du etterlyser kan kjøpes av Christinas Interiøs (Låvebutikken) Du finner henne i min bloggliste! ;) Det er den forrige utgaven (nr 4)
    :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.