mandag 7. september 2009

Vinneren av Puff Daddy`s Baby er...

Beklager at jeg er litt sent ute med å trekke vinneren. Siden vi ikke har badekar dro jeg hjem til mamma & pappa for å ta meg et bad i går kveld. Der ble jeg liggende med boka mi i flere timer. DEEEILIG!!!!
Emil trakk vinneren i dag tidlig, og det ble Anita med bloggen Husdraumen.
Gratulerer :O)
Send meg adressen din på; karina-olsen@hotmail.com, så kommer puffen til deg!

Nå er det kveldstell her i huset. Asora er så innmari sliten de dagene hun har vært i barnehagen, og det har hun i dag. Så nå er det senga neste!

8 kommentarer:

  1. Gratulere til den heldige vinneren.

    Klem

    SvarSlett
  2. heldiggrisen:) Jeg har kjøpt inn 30 nøster med eskimo garn. Mamma er på besøk og skal lære meg å strikke vrang og å felle..i en alder av snart 30 år:) Så nå blir det puffer i julegave til alle kjente!!!

    SvarSlett
  3. Jippi jippi jippi jippiiii.....!

    Den skal få vere i stova i nyehuset saman med to godstolar og eit bord (som foreløpig berre står på innkjøpslista...med mindre du loddar ut fin-stolen din?;) )

    Gler meg til å få den i posten!

    Jippi eingong til!
    (Eg hadde tenkt å få nokon til å strikke ein til meg fordi eg synast din var så fin)

    Klem frå Anita

    SvarSlett
  4. hei hei
    Bestikket er kjøpt inn for en god stund siden. Fint hvis du kan sende adressen din så kommer det pakke i posten.
    Dersom du ikke ønsker det likevel er det fint om jeg kan få beskjed for da leverer vi det tilbake igjen
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Heisann. Bordet heter Lyckhem å kommer fra IKEA. Jeg ble veldig fornøyd med det. Nå har jeg jo bare hatt det her en kort stund men det virker bra. Med disse stolene (nokså store) er det plass til 6 stk rundt bordet. Pst: stolene var gode å sitte på også;)

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Epostadressen min er victoria.solaas@gmail.com

    SvarSlett
  7. Mannen i huset kjemper veldig for at armlenene skal på, men vi får se hva det blir til. De må iallefall males ferdig først. :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til vinneren.

    Formen min er mye bedre, feberen er borte i allefall men er fremdeles uggen. Får bare håpe det går fort over. Det er jo helg å da er det jo synd å ligge strak ut:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.