søndag 13. september 2009

En stille søndag

I dag var det ikke så mye å ta seg til! Vi sov lenge alle mann, og formiddagen gikk veldig fort. Vi måtte ut å få litt luft, og etter ønske fra Emil dro vi på kaia å kikka på båtene.
(ser jo nå at den hjelmen neppe hadde hjulpet så mye om han hadde gått på nesen!!)
Litt skummelt med sykkel på den smale kaikanten men mamma passer godt på :)

I sommer plantet jeg bl.a. erteblomster. Nå var det jammen kommet èn enslig blomst (!!) Og jeg som ventet SÅ spent på maaange fine blomster. Kanskje jeg plantet dem for tett?

Fin var den uansett. Blomkasjen har jeg også ventet på i hele sommer, og den kom heller ikke med blomst (grrrr). Den ble bare oppspist å stygg i bladene :(
Bedre lykke neste sommer får vi håpe!!


Nå skal jeg finne fram vinduslysene mine for det ble så hustri i vinduene nå som det er så mørk ute!
Ha en fortsatt fin søndag!!



3 kommentarer:

  1. De vokser så fort!

    Må nok spandere på en ny hjelm snart ja! Hi hi ;D

    På meg har det vært en veldig stille inne søndag i dag (ikke helt i tipp topp form):
    Men litt kos foran pc'n får tiden til å gå..!

    Sen blomstring her nord :)
    Her i huset var vi i tillegg sene med å plante, så det ble bare ett par blomster på oss også.., og så kom plutselig høsten for fullt, og druknet de stakkars små.. :(
    Vel, vi prøver igjen neste vår!

    Ha en kos kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Her har jeg også funnet fra vinduslysene! :)
    Hvor får man kjøpt det stumptjener-treet du har på ønskelista di på siden her over Kartell-lampa? Sånt tre vil jeg også ha! De er så fine!

    SvarSlett
  3. Hei :-)
    Jeg leser at du har barn :-)
    Bare ett lite tips :-)
    se :
    www.barneboden.no

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.