søndag 20. september 2009

System i rotet!

Jeg begynner å få system på ting nå. Etter å ha ryddet og sortert i evigheter føles det som. Jeg tar vare på alt for mye og må stadig ta meg en alvorsprat med meg selv. I dag kom disse kurvene jeg kjøpte for over ett år siden opp i gangen. Der skal ungene ha luer og votter slik at det er lett tilgjengelig når de skal ut å leke. Det er aldri for sent ;)
Ellers har vi tilbrakt det meste av dagen innendørs. Ute har det regnet og blåst som bare det!
Emil og pappa har spilla gitar og synget sanger. Emil syns nok pappa er blitt veldig flink til å spille, for han ville forevige det hele med mobilkameraet mitt .. ikke helt vellykket, men men..
Vi har spist en deilig søndagsmiddag - og en enda bedre dessert! Nam nam, riskrem!!

Etter middag ble vi så lei av å sitte inne så vi hyra på oss å tok turen ut i ruskeværet, før vi avsluttet dagen med et koselig besøk hos svigers.

Nå venter jeg på at storgutten min skal komme hjem. Han har vært på tur sammen med bestemor i helga :)
Håper alle har hatt ei fin helg!!
KLem..


4 kommentarer:

  1. koselig helg dere har hatt:) riskrem....o lykke det e jo bærre så godt da...ha en fin mandag

    SvarSlett
  2. Flotte korger du har hengt opp!
    Og riskremen såg himmelsk ut, det må eg lage neste helg:)

    SMil frå Anita

    SvarSlett
  3. Kjempefine kurver du har hengt opp! Det blir sikkert lettvint for ungene! Ha en super dag.

    SvarSlett
  4. Tuddelideisan der veste i uværet!

    How about friday night?
    Skal vi ta en skravle/ kose/ hekle kveld eller?
    Tenker Nette , Fru Bakken , Fotodama Synnøve , you and me..?..
    En fridag, og overskuddet tyter ut :O)

    Foresten skal du få vise meg hvordan jeg lager sånn signatur nederst i innleggene mine ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.