fredag 4. september 2009

Fredagsblomst til mamma...

Denne vakre Hortensiaen fikk jeg hos stor-gutten min i dag da jeg kom hjem fra jobb. Han har vært hjemme fordi han har vært syk. Bestemor kom å tok han med på en liten "luftetur" til blomsterbutikken, og denne fant han helt på egen hånd (smelt!!) Pappan har virkelig noe å lære av sønnen sin, for det er jammen ikke mange gangene jeg har fått blomster hos han i løpet av de 17 årene vi har vært sammen!! (HØRER DU DET KJÆRE???) hihi..
Dette kortet lå sammen med blomsten.. Ahh.. Herlige gutten min :O)
Beste overraskelsen jeg kunne fått dette her ja!

I morra+søndag er det stooort loppis i nabo kommunen. Dette har jeg som sagt gledet meg til i et helt år!! Håper det var verdt det!! Gleder meg som en unge. Vi er 2 (3 i år) venninner som bruker å dra sammen. Og her går somregel hele dagen. Vi koser oss med lopper, vafler og cafè-besøk etterpå. Bare storungene blir med dette året - i fjor hadde vi hver vår i babybjørn og det var ikke noe sælig.
Søndag er det auksjon. Håper på å finne meg noen godbiter ;O)

GLEDER MEG JENTER!!
************************

Minner om trekning i min Giveaway på søndag!

God helg folkens..

4 kommentarer:

  1. Mulig vi må ta oss en tur til Leknes da. Får vurdere det etterhvert. :) Du burde absolutt ta turen til Henningsvær. Hvis småbutikkene er stengt for sesongen åpner de iallefall før jul når det er førjulseventyr!

    Heldig du er som har fått så fin en blomst fra Isak! :)

    SvarSlett
  2. Ååååå så koselig med unger som setter pris på mammaen sin. Han blir vel å være populær blant jentene opp gjennom årene tenker jeg;) Har også tatt vare på en del flotte og morsomme beskjeder fra ungene. Koselig å ta frem i en travel hverdag.

    PS. Jeg var så heldig å få blomster fra min kjære i dag (og det skjer stort sett hver fredag når han er hjemme:)
    Men så bor vi da vegg i vegg med Plantasjen.

    Riktig god helg til deg og dine også!

    SvarSlett
  3. Åhhh *smelte* herlig sønn du har. Og skjerp deg mann! Hehe...

    SvarSlett
  4. Nåååw,skjønningen!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.