tirsdag 29. september 2009

Kong Vinter melder sin ankomst!!

Slik så det ut i fjellene i går... og i dag er det enda MER - eller kan jeg si VÆRRE!?
Dette var litt vèl tidlig for min del, men det er lite jeg kan gjøre med det uheldigvis!! Mannen er sendt ut for å finne ved (for det har vi selvsagt ikke fått i hus- som vanlig) og jeg har parkert i go`stolen undet pleddet.
Med høsten (vinteren i dette tilfellet) kommer arbeidslysten hos meg. Nå er det trappa opp til 2.etg som står for tur. Får jeg virkelig ånden over meg kan det hende jeg tar listene i kjøkken/stue i samme slengen!
Maling skal kjøpes inn ved første ledige anledning.
><><><><>><><><><><><><
I dag har Huset på haugen-Annika og hennes skjønne Abigail vært her å passet Emil & Asora mens jeg har vært på jobb.
Bestemor Barnevakt er ute på tur.
Tusen takk til dere søte jenter - det er så snillt av dere ;)
Her bakes det brød i lange baner!!
Ønsker alle en varm og fin kveld :O)

3 kommentarer:

  1. Fiiine Støvla!!!! Savner så å se fjellet når jeg ser ut vinduet:o/
    Male trappen??? Har å så lyst til å male trappen ned til kjelleren, men har tusen ting jeg skal gjøre først så det bli bare utsatt og utsatt:D

    SvarSlett
  2. grøss....ja her i bodø kryp snøen lengre ned i fjellsia...men det e godt me fyr i ovn, og masse håndarbeide en kan kose seg med.....o lykke...kjenner nesten brødbakst lukta hit...

    SvarSlett
  3. Så fint bilde.
    Det er jo vakkert med snø i fjellet, men enig med deg at det kom litt tidlig i år..!

    Kos å være barnevakt i dag - ingen problem når barna er så greie, og go'e! :)

    Flink du er som fikk baka i dag (jeg forstyrra jo de planene litt i går..)!

    Natta klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.