lørdag 19. september 2009

Tur til Lilleblink

I ettermiddag kledde vi oss for tur i regnværet. Emil ville så gjerne gå ut til denne lille lykta. Han syns det var veldig spennende, for han har jo sett den blinke til båtene i mørket. Mamman syns også det var spennende, for hun har nemlig ikke vært der på maaaange år!

Området er nemlig lommekjent for meg! I det hvite huset rett til høyre for Emils hode vokste jeg opp. Som barn lekte jeg mye på denne lykta og i området rundt! Lykta må ha krympet betraktelig med årene - eller er det jeg som har vokst SÅ mye?? Hihi..


Mitt barndomshjem.. som venter på en stor dose kjerlighet!!
(hmm, jeg har mye "løøøv" til overs faktisk!!)

Lilleblink ville ikke blinke til oss i dag.. Det var nok for lyst ute! Men deilig med en tur allikevel!!


Etterpå dro vi hjem å lagde riskrem. Nam nam!!
Ønsker dere alle en super Lørdagskveld :)



6 kommentarer:

  1. Så koseli:o)
    Jeg og Linus var forrige søndag og besøkte Reine`s LilleBlink;o)
    Linus ropte: Ias!!!Ias!!!!, Men ingen Elias kom.
    Men trur han syns det var morsomt likavell:D

    SvarSlett
  2. Åååååå, Moskenes i grå innpakning er et velkjent syn etter 5 sommersesonger pluss en vinter ombord på Røstferga... For dette er Moskenes, snat?

    SvarSlett
  3. Og nå ser jeg at jeg har skrevet snat, men det skal altså være sant! :)
    Ja, jeg har jobbet på ferga - helt frivillig - og jeg savner det hver sommer! :)

    SvarSlett
  4. Sommersesongene 2001, 2002, 2003, 2004 pluss hele 2005 og vinter/vår/sommer 2006!
    Jeg syntes det var så utrolig koselig å jobbe der.

    SvarSlett
  5. Ja, da har vi kanskje møttes på ferga! :)
    Det er jo greit for de fleste å ta båten i fint vær da, men det er jo ikke så ofte der er blikkstille på ytre vestfjorden da. :)

    SvarSlett
  6. har rulla mæ ned langs bloggen din, å her trivdes æ...legg mæ te som følger...likte navnet og headinga på bloggen din.go søndag

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.