tirsdag 9. juni 2009

Bli med på KONKURRANSE!!

I dag er det nydelig sommervær her, og en perfekt dag for en liten konkurranse :o)
Jeg vil gjerne gi bort denne søte boksen med seilbåter på! Inni boksen ligger det en liten overraskelse, som DU ikke får vite hva er før DU får den i posten :o)

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i dette innlegget (og event. mail adr. for anonyme). Du må gjerne linke, men her er det ett lodd uansett. Jeg trekker vinneren fredag 19. juni.
Lykke til...






6 kommentarer:

  1. Så spennende!
    Søt boks..! :)
    Klart jeg må bli med ;)

    Ha en fin dag i solen vennen!

    SvarSlett
  2. Så gøy! Jeg er med! :) Veldig søt boks. :) Lurer på hva som er inni...

    SvarSlett
  3. Jeg blir med!! Fin boks:)

    SvarSlett
  4. Holdt på å gå glipp av konkurransen din...phuu
    Jeg er selvsagt med!
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. Oj, så dumpet jeg innom her da...via-via. Alltid spennede og oppdage nye. Jeg blir med selvsagt. Lurer på hva som er i den boksen...hmmm?
    Titt innom meg viss du vil.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med på konkurransen din :) Klem Linda

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.