fredag 26. juni 2009

Litt av dagens kjøp - før og etter.

I dag fikk jeg varmet visa-kortet litt og det føltes herlig!!
Det ble nye klær både til ungene og mamsen selv..og en liten gave til papsen siden han ikke fikk bli med! Jeg var på brukthandelen å tittet. Der fant jeg noen småting.. Bl.a 2 lysestaker i messing som kunne sett bra ut i sølv!!
Dette "geviret" er kjøpt hos Moods.dk med tanke på at det skulle skifte farge!
Her er lysestakene FØR..

..og her er det hele ETTER.


Genialt!! Kan bare ikke få sagt det nok ganger :D


Jeg har sovet bare 3 timer i natt, så nå skal jeg komme meg under dyna i en fei!
God natt!!


4 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint da det ble sprayet. Jeg likte spesielt godt geviret!

    SvarSlett
  2. Forresten: har du bestilt det geviret på nett fra danmark? Hvordan er det i så fall med porto, toll osv?

    SvarSlett
  3. Nei, da skjønner jeg at det ikke var verdt det ja... :(

    Ja, den butikken i Harstad er kjempefin. Gled deg til en tur innom. Litt lenger opp i selve gataer det en butikk som heter hjerterom, den er også verdt en titt innom.

    God helg du også!

    SvarSlett
  4. Lekkert, men kan jeg spørre hva den gevirknaggen er kommet opp i nå...med spray på..?...
    *flirer*
    Vært på bruktbutikken uten meg eller ?
    Og til sist, når tar vi vin/skravlekveld? Skal jobbe dagvakt imorra, og da er det FERIE ( o lykke!!!) :D:D:D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.