lørdag 6. juni 2009

Ut på ridetur

Som liten jente hadde jeg fullstendig hestedilla - som de fleste jenter i en viss alder! For et par år siden dukket det opp to hester på plassen her og jeg fikk SÅÅÅ lyst å ri igjen. Og i dag har jeg gjort det. Noe så fantastisk...det hadde jeg helt glemt altså!
Her er min nye venn Ara ♥
Verdens snilleste og roligste dame!
Det var så avslappende å sitte på hesteryggen i sola, høre på fuglkvitter og lyden av hovene mot bakken... ahhh - er helt i drømmeland enda! Gleder meg til neste gang :D

Nå er det kvelden i min ressidens!! Er helt utslitt etter jobb + ridetur. Hadde aldri drømt om at det gikk ann å bli SÅ pumpet av å "bare" ri...






7 kommentarer:

  1. Så herlig da!!
    mange år siden jeg har sittet på hesteryggen....det er jo bare en helt utrolig herlig følelse;)
    Nattaklem fra Maja

    SvarSlett
  2. Så kult navn du har på bloggen din!
    Nydelig hest du har der... jeg innrømmer at jeg er redd hester..*S*

    Ha en fin søndag..
    klem

    SvarSlett
  3. Psst...trekningen hos meg er av avgjort...stikk inn til meg så får du se;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  4. Høres ut som en fantastisk dag!!
    Kjekt for deg at du kom deg på heste ryggen igjen:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg glemte skrive om fuglehuset.. Kjøpte det i en glassmagasin butikk, men det er fra en kjent levrandør.. Jeg skal stikke ut å finne det ut senere og gi deg en tilbake melding:)

    SvarSlett
  6. Jeg var også hestejente i mange år :)

    Så bra at jeg kunne inspirere deg litt og tusen takk for den hyggelig kommentaren! Anbefaler alle å male trappene sine hvite ;)

    Jeg ser litt lenger nede at du lurte på hvordan man får tre kolonner... Trur jeg lagde et innlegg om det for noen måneder siden, med en liten forklaring på det. Jeg brukte lang tid på å finne ut av det selv...

    HA en flott uke!

    SvarSlett
  7. Jeg kjøper hvis du vi. Betal porto og boksen du. Så kjøper jeg å sender .

    Koslig med hester ;)
    klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.